google pozycjonowanie

Jakie są największe zalety pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron dla firm jest popularną usługą, o której sporo się mówi. W momencie, kiedy tworzymy naszą firmową stronę internetową od razu pytają nas, czy chcielibyśmy ją reklamować po umieszczeniu jej w sieci- na przykład właśnie poprzez jej pozycjonowanie. Jeśli więc usługa ta zyskuje coraz większe zainteresowanie przedsiębiorców, bez wątpienia musi mieć jakieś zalety. Zanim zdecydujemy się na pozycjonowanie naszej strony, powinniśmy wszystkie te zalety wziąć pod uwagę i porównać cechy tej usługi z innymi, dostępnymi formami reklamy.

SEO jest taką reklamą, która nie jest dla użytkowników uciążliwa

Bez wątpienia nie jest to irytująca forma reklamy, taka jak chociażby reklamy typu pop up, ogromne banery czy reklamy, których nie można szybko zamknąć i się pozbyć. Wiele osób twierdzi, że otrzymane wyniki wyszukiwania faktycznie są trafne i dopasowane do wpisywanych zapytań, a więc pozycjonowanie czasem może nawet być postrzegane jako coś pozytywnego dla samych użytkowników. Jeśli więc zastanawiamy się nad reklamą nieinwazyjną, która nie powoduje irytacji u użytkowników- na pewno pozycjonowanie takie właśnie będzie.

Jest to reklama, którą rozlicza się za efekt

Nadal jest to bardzo popularny model rozliczeń jeśli chodzi o tę usługę. Rozliczenie za efekt oznacza, że płacimy tylko za te dni w miesiącu, kiedy faktycznie nasza strona wyświetlała się na dane słowa kluczowe w top 10. Dzięki temu mamy poczucie, że nasze pieniądze nie idą na marne tylko są przeznaczane na coś konkretnego. Takiego poczucia nie można mieć na przykład w przypadku reklam płatnych za ilość wyświetleń, tym bardziej jeśli dodatkowo weźmiemy pod uwagę zjawisko ślepoty banerowej.

Pozycjonowanie naprawdę działa

Ta reklama faktycznie sprawdza się w praktyce i pozwala zarabiać. Pamiętajmy jednak o tym, że musi być dobrze zaprojektowana już od samego początku, a więc muszą zostać dobrane takie słowa kluczowe, które faktycznie mają odpowiednio wysoką, miesięczną liczbę wyszukiwań. SEO może więc napędzać nam klientów, ale równie ważne jest też to, co użytkownik znajdzie na naszej stronie internetowej w momencie, kiedy już na nią trafi. To, czy skorzysta z oferty lub czy zrobi zakupy w sklepie internetowym zależy też od zawartości strony, tego czy jest intuicyjna i przyjazna użytkownikom i czy zachęca do skorzystania z oferty.

Efekty pozycjonowania są mierzalne

W przypadku tej reklamy internetowej naprawdę można dość precyzyjnie monitorować zwrot z inwestycji. Na początek wystarczające są nawet najprostsze narzędzia do analityki internetowej, takie jak chociażby Google Analytics. Kolejnym, bardzo wartościowym narzędziem jest Search Console. Zawsze możemy też zaprojektować na naszej stronie śledzenie konwersji, aby lepiej orientować się w tym, ilu użytkowników faktycznie dokonało na stronie pożądanej przez nas czynności. Jeśli więc przyłożymy się do analityki zapytań i źródeł pozyskiwania użytkowników odwiedzających stronę- za pewne sami przekonamy się, że ta reklama jest opłacalna, co stanowi jej ogromną zaletę.

Przekonany? Zamów pozycjonowanie na https://brandbay.pl/pozycjonowanie-stron-www

About the Author

admin

Leave a Reply